Sinterklaas, Kerstdecoratie & Zeilcruise - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lonneke Maarsen - WaarBenJij.nu Sinterklaas, Kerstdecoratie & Zeilcruise - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lonneke Maarsen - WaarBenJij.nu

Sinterklaas, Kerstdecoratie & Zeilcruise

Door: LonnekeMaarsen

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

13 December 2011 | Nederland, Amsterdam

Nadat ik een heerlijk weekendje weg was geweest moest ik weer aan de bak op het werk. Verder met alle Kerstdecoratie ophangen bij verschillende bedrijven, zoals: RBBT Bank, Westin en de Airport. Op vrijdag kreeg ik via de ouders van Sebas een kadootje van Sinterklaas Iris, met een superleuk gedicht! Waar ik natuurlijk om moest lachen, gieren en brullen, wat uiteindelijk leidde tot huilen. In de avond zijn we natuurlijk weer uitgeweest naar Soggy Dollar Bar! PartyHardy, maar niet tot laat, ik moest namelijk de volgende dag weer werken. Op zaterdag 3 december zou er eigenlijk een trouwerij zijn van een Nederlands stel. Helaas regende het de hele dag en werd de trouwerij afgelast. Hierdoor was ik vrij en ben ik met een groepje naar de bioscoop geweest, de enige leuke film die er op dat moment draaide was Happy Feet 2. En hij was weer erg leuk en schatiig! Dit was de laatste avond voor Sander en daardoor wilde we gaan karaoke en uitgaan. Ik was hiervoor echt te moe en ben om 9 uur al ingestort. Ik kon de karaoke, wat meer boven de muziek uit schreeuwen met de 44e was, nog wel horen vanuit me bed, maar welke nummers ze zongen was soms moeilijk te raden. De volgende dag was het een lekker chill dagje en ben ik eindeljk een rondje gaan reiden door het dorpje waar ik in woon. Ik woon aan het begin van het dorpje, dus verder dan mijn huis was ik nog nooit gereden. Boven op de berg is er een gevangenis, waarvan je een heel mooi uitzicht heb en nog een paar andere uitkijkplaatsjes.

Op maandag had ik een trouwerij, de eerste die Anna regelde, op Simpson Bay bij Karakter Beach Bar. Gelukkig bleef het droog, want de wolken dreigden. Op dinsdag was er een renewal of the vows van een stel die 10 jaar bij elkaar waren. Dit was in een villa bij Orient Bay, ze wilde het eerst op het strand doen, maar dit was niet privé genoeg. Op woensdag was de herkansing voor de trouwerij van het Nederlandse stel. Gelukkig was het vandaag stralend mooi weer! De trouwerij was op Mullet, wat een van mijn favoriete stranden is. De opzet ging makkelijk, toen de gasten kwamen mocht ik ze plaatsen, de boutonierre bij de bruidegom opspelden en het bouqet aan de bruid geven, een paar fotó's gemaakt en weer opgeruimd. Ik vond dit een van de leukste trouwerijen die ik heb meegemaakt hier, voornamelijk omdat ik hier ook aan had meegeholpen. De rest van de week was het heel druk met kerstdecoratie ophangen bij de Airport. Op vrijdag was de Christmas Parade, wat gigantisch in het water was gelopen. We zouden om 6 uur beginnen, helaas begon het om kwart voor 6 te regenen, begonnen we pas om 7 uur wanneer ze door hadden dat het niet droog was en waren we pas door de frontstreet heen wanneer iedereen al weg was doordat het regende. Uiteindelijk waren we rond 9 uur klaar, helemaal doorweekt en de koude douch was warmer dan hoe ik me voelde. Ik heb het hier nog nooit zo koud gehad! In de avond zijn we naar Tantra uitgeweest, dit omdat het nog steeds regende en dit de enige overdekte club is. Dit was een leuke avond. De dag erna een heerlijke chil dag gehad, met Yvette How I Met Your Mother gekeken :D

Zondag 11 december, het was eindelijk zover. We hadden een catamaran afgehuurd met 18 personen. Met de catamaran gingen we rond het eiland varen. We namen de klok mee, even gezwommen bij Happy Bay, gesnorkeld bij Creol Rock, gegeten bij Grand Case, gezwommen bij Tintamarre en gezeild zonder wind, dus snel de motor weer aan. Het was een heerlijk dagje op het water! En de avond goed afgesloten met voetbal kijken bij Mo's Snackcorner..

  • 14 December 2011 - 10:40

    Margit:

    Het enige wat ik te zeggen heb; jaloersssssss!

    Hihih geniet ervan!xx

  • 14 December 2011 - 11:58

    Nettie:

    IK WEET NIET WAT IK MOET ZEGGEN,JE HEB HET ZO NAAR JE ZIN, DAT IK BANG BEN DAT HET HIER ZO TEGENVALT, ALS JE WEER TERUG BENT, MAAR HIER KAN JE WEL DE WINTERKLEREN AAN, HEB JE WEER EEN HEEL ANDERE GARDEROBE,XXXXX

  • 14 December 2011 - 19:33

    Carina Maarsen:

    he lon wat een leuk verhaal weer, gr en xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Lonneke

Actief sinds 27 Juli 2011
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 24208

Voorgaande reizen:

11 September 2013 - 21 Juli 2014

Zuid Afrika

23 November 2012 - 21 Januari 2013

Tenerife

06 September 2011 - 26 Januari 2012

Sint Maarten

Landen bezocht: