De eerste nacht + de tweede dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lonneke Maarsen - WaarBenJij.nu De eerste nacht + de tweede dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lonneke Maarsen - WaarBenJij.nu

De eerste nacht + de tweede dag

Door: LonnekeMaarsen

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

07 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo iedereen,

Ik ga hier verder waar het vorige was geeindigd. Nadat ik hier dus even lekker was bijgekomen in mijn kamer in de hitte. Hoorde ik wat Nederlandse stemmen beneden. Dit was Tom van het kantoor met Colin en Antal. daar ben ik dan ook gezellig bij gaan zitten. En steeds meer NLers kwamen erbij zitten. Het zijn er in totaal nu 10 wat er in het huis zit en er komen er misschien nog meer bij. Verder eten ze gezellig iedere avond met ze alle en moet er dus één iemand koken voor alle anderen. Ik weet nog niet wanneer ik ben en ben dan ook best benieuwd hoe dat bij mij zal gaan.. Het was dit keer Sebastiaan zijn beurt om te koken. We hebben rusti rolletjes, gehaktballetjes, sla en spinzie creme gegeten. En dat was errug lekker. Verder zijn er een paar mensen naar La Mamba gegaan, maar ik dook lekker mijn bedje in. Ik was namelijk al 22 uur lang op en wilde graag slapen. Ik heb daardoor heerlijk geslapen, ondanks dat het nog warm was en een paar keer wakker geworden daardoor. Toen ik vanochtend wakker werd heb ik eerst nog wat boodschappen gedaan. En daarna ging ik even lekker naar het strand voor afkoeling, te bronzen en te chillen. dat heb ik later ook bij mijn apartement gedaan aan en in het zwembad. Oh en om jullie ook wat leuks te vertellen over het weer. Het heeft vandaag bij ons denk een uurtje geregend vanmiddag. Maar wel lekker warm nog.

En toen kwam iedereen weer langzaam van ze werk af en dit keer was het Vincent ze beurt om te koken.. Chili con Carne.. Jam Jam!! En weer gezellig buiten gezeten, nog even naar de onweer gekeken.. en op het internet naar de verwachte storm Maria. En nu lig ik weer lekker in bed. Ik ben namelijk alweer moe en ga lekker slapen..

Weltruste, of Goedemorgen.

Xx

  • 08 September 2011 - 04:57

    Jolien:

    Leuk dat er zoveel Nlers zijn.
    T weer is hier weer barslecht heel veel wind maar gelukkig ook nog.droge momenten..
    X

  • 08 September 2011 - 12:02

    Nettie:

    ben benieuwd hoe het jou kokerelen
    smaakt, wat gezellig om met z'n allen te eten, wat is het toch raar verdeeld in de wereld jullie 1 uurtje regen, wij 1 uurtje droog.het is niet eerlijk. wat is het toch heerlijk dat je zo makkelijk kan slapen. nog lekker uitrusten nu het nog kan. XXX

  • 08 September 2011 - 16:00

    Cees:

    al grote negers ontmoet

  • 08 September 2011 - 16:21

    Janneke En Devon:

    Heey lon!

    Mooie foto's hoor! ziet er goed uit! Lekker weer heb je! ook wel ideaal met al die hollanders :P
    Dikke kus van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Lonneke

Actief sinds 27 Juli 2011
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 24230

Voorgaande reizen:

11 September 2013 - 21 Juli 2014

Zuid Afrika

23 November 2012 - 21 Januari 2013

Tenerife

06 September 2011 - 26 Januari 2012

Sint Maarten

Landen bezocht: