Einde van de week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lonneke Maarsen - WaarBenJij.nu Einde van de week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lonneke Maarsen - WaarBenJij.nu

Einde van de week

Door: LonnekeMaarsen

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

11 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo mensen!

Hier weer een verhaaltje vanuit St. Maarten.

Ik heb deze week echt een heerlijke week gehad. Ben natuurlijk lekker vrij geweest en ben daardoor al wat bruiner geworden. Ben hier nu wel 1 van de bruinste, ook bruiner dan de mensen die hier al 4,5 maand zitten.. :D

Donderdag ben ik met Colin, Anje en Michiel naar Simpsons Bay: Karakter geweest. Dit is een best mooit strandje dat naast het vliegveld is. Je ziet hier dus alle vliegtuigen goed opstijgen. En ik dacht altijd dat we al dichtbij Schiphol konden komen, maar zo dichtbij ben ik nog nooit geweest. Echt heel vet! In de avond ben ik wezen Poolen met Sebas, moest weer even inkomen maar heb 1 van de 3x gewonnen! Al leek dat meer alsof die dat expres liet, maargoed.

Vrijdag was weer een heerlijke childag, lekker bij het zwembad gelegen en mijn boek gelezen. Dankjewel Loootje voor de boeken. :D Verder zijn we naar Snackbar Mo gegaan.. Hier heb je allemaal Nederlandse dingen, zoals Kroket, patatje Joppie en kibbeling enz. Ik ben hier naartoe gereden en dat was wel even wennen. Omdat het een automaat is heb je dus altijd 1 hand en 1 voet over :P Verder ging het wel goed.. Hier is de regel wie het eerst komt die heeft voorang, dus gewoon gassen! Het eten was dit keer Chinese Friday! In de avond hadden we een tequilla party bij ons in het Rama hotel oftewel thuis. We hadden de bovenkant van de plastic witte tafel in het zwembad gelegd en daar stond de drank en de chips op. Wat natuurlijk fout gaat, dus het zwembad is wel wat viezer geworden. Maar dat wordt toch wel weer schoongemaakt omdat er nu allemaal blaadjes in liggen. Nee het is hier nog geen herfst en dan vallen de blaadjes niet van de bomen af. De 'grote' 'Storm' Maria kwam eraan, dus het waaide wat harder.. Maar dat later.. De tequilla party was aan het einde en we gingen ons omkleden om naar de Tantra te gaan. Dit is een discotheek volgens mij in Cole Bay. Het was een geslaagde avond!

Zaterdag werd iedereen langzaam wakker en ben met Nicole, Anje en Sebas wezen shoppen in Marigot (Franse gedeelte). Heb een jeans en een jeansjumpsuit gekocht :D De storm zou om 2 uur hier komen, maar er was geen teken van Storm te bekennen. Aan het einde van de dag ging het wat harder waaien en een beetje regenen, maar Storm? We gingen gezellig met alle 11 uit eten bij Hard Rock Cafe. Daarna weer gezellig bij ons thuis gezeten en daar kwamen ook meiden van andere plaatjes naar ons toe. Heel gezellig en Marjon die miste de voetbal ook en had een vraag gehad om te voetballen, maar wilde niet alleen. Dus nu moeten we de krant in de gaten houden, want daar staat de vraag naar nieuwe meiden. Dus misschien gaan we hier wel voetballen!
Het werd telkens later en hadden nog steeds geen plan, de ene helft wilde dit de andere dat. Uiteindelijk was ik zo moe geworden en toen ze weg gingen ben ik naar bed gegaan. Verder heb ik dus niks gemerkt van de Storm, als die er al is geweest. Vandaag is er nog geen plan gesmeed.

Ciao!

• 11 September 2011 - 16:40

Bó Lamfers:

zo te lezen heb je het erg leuk , hier is alles ook leuk ik ga maandag bij scw een halfuur een fiets training doen in het verzorgershok lekker met een muziekje. ik heb vandaag de hele middag op de wii gezeten .
    En we hadden ook nog het zwembad opgeruimd .

wij hopen dat je nog een leuke tijd krijgt.
    groetjes bó luca papa en

• 11 September 2011 - 18:49

Papa:

ja nu nog lekker luieren maar morgen is dat over moet je echt aan het werk, vandaag was het hier lekker weer bijna geen regen en zeker geen storm xxx

• 11 September 2011 - 19:51

Carina Maarsen:

he lon, wat gezellig allemaal, morgen een fijne eerst werkdag, slaap lekker vanacht xxx

• 20 September 2011 - 09:30

Marcella:

Hey Lonneke,

Hier een berichtje uit Lisse, wat leuk om te horen dat je naar je zin hebt. lekker een relax week achter de rug, maar dat zal nu wel veranderen toch? Het werken gaat beginnen wel anders als je gewend ben zeker, de tijd gaat snel voordat je weet ben je terug geniet en tot schrijfs veel liefs van ons allemaal xxx marcella